2010. március 25., csütörtök

Játékszabályzat

Szeretettel üdvözlünk mindenkit az Ajándékblogon!

Mivel ez egy játék, kell, hogy néhány szabályt felállítsunk. Íme: minden csütörtökön egy új bejegyzésben közzétesszük valakinek az ajándékát. Az, hogy kihez fog kerülni az éppen aktuális ajándék, a következő héten csütörtökön fog kiderülni. Az ajándékot a random.org weboldalon fogjuk kisorsolni. Jelentkezni az ajándékért hozzászólásban lehet, déli 12 óráig, s akinek a sorszámát kiválasztja a random, az kapja meg a heti szépséget. Az eredményt csütörtökön délután tesszük közzé. Tehát egy egész hét áll mindenki rendelkezésére jelezni, szeretne-e boldog tulajdonosa lenni valami különleges tárgynak. Egy személy csak egy megjegyzést küldhet a heti ajándékhoz.
A nyeremények készpénzre nem válthatók, és utólagos reklamációnak helye nincs.
A postázásról mindig a felajánló gondoskodik, a boldog tulajdonosnak pedig az Ajándékblog e-mailcímén kérjük az elérhetőségét. Szintén ott lehet a felajánlásokat megtenni, fotóval együtt. Szeretnénk, ha kizárólag kézzel készített ajándékokat tudnánk bemutatni ezen a blogon.

Köszönjük, és mindenkinek jó ajándékozást, szép ajándékokat, szerencsés játékot kívánunk!

bodzsi
Reyca
Momo

17 megjegyzés:

  1. annyira örülök hogy van egy ilyen blog is :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó kis oldal lesz ez, én már látom! :-)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó ötlet volt, Lányok :-)

    VálaszTörlés
  4. Naná, hogy én is szeretném ezt a csodát megkapni!!!

    VálaszTörlés
  5. Köszönjük! :) Mindenki kommentelt a másik bejegyzésbe is a láncért, ugye?

    VálaszTörlés
  6. Doktor Zsuzsanna2010. március 26. 15:00

    Én csak ámulok azon csodák láttán, amik a Dia keze nyomán születnek.Határtalan boldog lennék ezzel a bogyós nyaklánccal! Üdv. Doktor Zsuzsanna

    VálaszTörlés
  7. Én nem kommenteltem a másik bejegyzéshez, de ez szándékos. Nem mintha nem lenne gyönyörű a nyaklánc, de hozzám nagyon nem illik, ezért nyilván nem akarom rontani a többiek esélyeit :) még kivárok :))

    VálaszTörlés
  8. MINDEN ELISMERÉSEM AZ ÖTLETGAZDÁ(K)NAK!!!

    VálaszTörlés
  9. Ügyes ötlet! Láttam a nyakláncot "élőben"! Naná, hogy szeretném :) !!!

    VálaszTörlés
  10. Szeretem Dia kreálmányait! És szerettem az óráit is! :)

    VálaszTörlés
  11. Ez is nagyon szép, jó ötlet!

    V.Éva

    VálaszTörlés
  12. Jó az ötlet nagyon, gratulálok!

    VálaszTörlés
  13. Nagyon szép ajándék, nagyon boldog lesz aki megnyeri majd.

    VálaszTörlés
  14. Nagyon frankón kitalálta valaki ezt a blogot. Örülök, hogy van ilyen önzetlen játék, ami egy kis izgalmat és ismerkedést visz az emberek életébe. Kár, hogy csak most találtam rá erre a blogra.
    Szép ez a nyaklánc de hozzám se való, Gratula Dia!

    VálaszTörlés