2011. november 29., kedd

Karácsony, egy kis nyárral


Kedves Játékosok!

Jövő hét csütörtökig lehet játszani ezért a két karácsonyi képeslapért, és egy kis nyári emlékért, amit Pap Katalin és barátja, Rui küldött Nektek Portugáliából. Kézzel készített, egyedi levélnehezék, gondosan, saját kezűleg válogatott kagylókkal, ráklábakkal és mindenféle tengeri herkentyűvel. Remélem örömet okoz majd a nyertesnek mindhárom ajándék.
A képeslapokat természetesen borítékkal együtt küldöm.

Itt szeretném ajánlani Nektek kedvenc felajánlónk Gulácsi Annamari játékát a facebook-on. Aki még nem hallott róla, érdemes utánanézni, és játszani.

Blogom
Facebook oldalam
Meska boltom

Szép hetet mindenkinek, jó készülődést az Ünnepekre!

Momo

38 megjegyzés:

  1. De szépek!!!! A lapok is és a levélnehezék is.

    VálaszTörlés
  2. Szépségesek!Szívesen játszom értük én is!Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  3. Különlegesen szép ajándék:)

    VálaszTörlés
  4. Tetszik az ajándék! Játszok érte én is! :)

    VálaszTörlés
  5. Szeretnék én is játszani!!! :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szépek!
    Jelentkezem a játékra :)

    VálaszTörlés
  7. Naná, hogy jelentkezem rá! Igazán egyedi és ízléses ajándékok!

    VálaszTörlés
  8. Én is jelentkezem, nagyon szépek :-)

    VálaszTörlés
  9. De szépek a képeslapok!! A nyári hangulatra viszont jobban vágyom ebben a béna hidegben. :)

    VálaszTörlés
  10. Jelentkezem én is ezekért csodás képeslapokért.

    VálaszTörlés
  11. Szépek, és egyediek! Én is nevezek!

    VálaszTörlés
  12. Szeretnék játszani!

    Beáta

    VálaszTörlés
  13. Jövök én is szerencsét próbálni!

    VálaszTörlés
  14. Megint kisérteném a szerencsét! Nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  15. Nagyon tetszenek :)

    VálaszTörlés
  16. Szeretném megnyerni őket.
    :)

    VálaszTörlés
  17. Csodaszép ajándékok, szeretnék játszani értük.
    Köszönettel: Ica

    VálaszTörlés
  18. én is jövök....
    minden jót
    Éva

    VálaszTörlés
  19. Ez nagyon szép! Maga a gesztus is, látszik, hogy szívből jött. :))

    VálaszTörlés
  20. Én is szeretnék játszani!:)

    Üdv, Gabi

    VálaszTörlés