2011. december 17., szombat


Kedves Játékosok!

Ez évi utolsó ajándékfelajánlásunk Molnár Tündétől érkezett. Egy selyemkendő és egy szappan vár a gazdájára.

Molnár Tünde vagyok és egyenlőre másodállásban foglalkozom a kézművesség több ágával. A kézimunka családi hagyomány nálunk .
Legelőször a kötéssel , horgolással és a hímzéssel ismerkedtem meg .Utána következett a varrás, majd az üvegfestés , s aztán elindult a lavina .:) Selyemfestés és gyöngyékszerek , majd a gyapjú festése és fonása .S nemrégiben tanultam meg a szappankészítést .
Igyekszem az ősi és népi motívumokat használni , kicsit visszacsempészni a mai viseletbe és a lakáskultúrába .
A blogom címe : http://elinor17.blogspot.com/ , itt meg is nézhetitek ezeket .
Meska boltom :http://www.meska.hu/Shop/index/711

56 megjegyzés:

  1. Gyönyörűségeket készít az alkotó!!
    Gratula!
    Szeretnék jelentkezni a játékra! :)

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű nyeremény, jelentkezem én is!

    VálaszTörlés
  3. Én is szeretnék jelentkezni. :)

    VálaszTörlés
  4. Szia Tünde!

    Nagyon szép a kendő, ebben a szürkeségben jól jönnek az élénk színek :)
    Megnéztem a blogodat is, nagyon szépek a munkáid, gratulálok és további örömteli alkotást kívánok!

    VálaszTörlés
  5. hú, de szép dolgokat készítesz... én nagyon tudnék örülni ennek a kis csomagnak :)

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörű a kendő is, a szappan is - biztosan finom is :) - szeretnék játszani !!!

    VálaszTörlés
  7. szeretném, persze:)

    VálaszTörlés
  8. Ó, igen :) Nekem ez nagyon tetszik!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szeretném megnyerni őket:)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon szeretné megnyerni én is!!!!!

    VálaszTörlés
  11. Nekem is jól jönne ez a gyönyörűség :-)!!!

    VálaszTörlés
  12. Csodálatos színe van ennek a kendőnek!

    VálaszTörlés
  13. Gyönyörű ajándék lenne! Régóta vágytam már egy ilyen sálra.

    VálaszTörlés
  14. Gyönyörű a kendő. A háziszappant is imádom, ezért szeretnék jelentkezni a játékra. Hálás köszönet a lehetőségért:
    Ica

    VálaszTörlés
  15. Your.counter linkedet hackertámadás érte,ezt jelzi a gép,amikor belépek az oldaladtra.:(
    MELYIKŐTÖK TUDJA Molnár Tünde emailcímét? Szólni kellene neki, de így nem tudok!!!
    A MEGOLDÁS:le kell szedni azt a számlálót a blogjáról!!!!!
    ÉN is jártam már így és ez a megoldás.

    VálaszTörlés
  16. Szeretnék én is játszani! :)

    VálaszTörlés
  17. Én is szerencsét próbálok:)

    VálaszTörlés
  18. Csodaszép :) Elöször csak nézegetném alig merném felpróbálni .)Hátha ez lesz a névnapi meglepim .)

    Köszönöm a játékot!

    VálaszTörlés
  19. Klasszak a munkáid, elfogadnám bármelyiket :)

    VálaszTörlés
  20. Gyönyörűek a színei! Szeretném :-)!

    VálaszTörlés
  21. Én is szeretnék játszani. :)

    VálaszTörlés
  22. én is jövök ám!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  23. Hú, örömmel játszom ezért a csodálatos ajándékért!

    VálaszTörlés
  24. Szeretnék jelentkezni a játékra. :)

    VálaszTörlés
  25. Csodás színekben pompázik a sálad, szeretném:)

    VálaszTörlés
  26. Jelentkezem én is :) Nagyon örülnék nekik! :)

    VálaszTörlés
  27. Szépek ezek a meleg színek, főleg így télen
    Tetszik, szeretném ^^

    VálaszTörlés
  28. Sál gyönyörű élénk színe hívogató :)

    VálaszTörlés
  29. Én is nagyon örülnék neki :)

    VálaszTörlés
  30. Tetszik, barátnőmnek adnám :)

    VálaszTörlés
  31. Nagyon tetszik, de jó lenne nekem !

    VálaszTörlés
  32. Én is játszani szeretnék! :)

    VálaszTörlés
  33. Hűűű, utolsó lehetőség! Micsoda szép ajándékok!

    VálaszTörlés