2010. november 18., csütörtök

Szerelemmedál


E heti felajánlónk Marianna.

Artemis vagyok, itt most egy népszerű medált hoztam nektek,ami a szerelemről szól.
Ó, igen a szerelem, a sodró erejű érzés, a szenvedély szinével, kíméletlen elszakítottságról és elszakíthatatlanságról mesél - mindezt egy Tiffany technikával készült üvegmedálon.
Boltomban és blogomon találhatsz még szokatlan, absztrakt, bájos, vagány, szelid, dögös, kecses, színes ékszereket.Amelyeknek közös nevezője az aszimmetriához párosuló harmónia.Vagy, ahogy egy kedves alkotótársam találóan megfogalmazta "a szimmetria nélküli tökéletes egyensúly."

http://abstraktfantasy.blogspot.com/
http://meska.hu/Shop/index/2554

85 megjegyzés:

  1. Ez valami meseszép. Nagyon különleges. Szívesen hordanám!

    VálaszTörlés
  2. játszok én is, nagyon szép :)

    VálaszTörlés
  3. Szerintem is szep.Habar nem vagyok szerelmes,de szivesen hordanam.

    VálaszTörlés
  4. ÚÚÚh nagyon nagyon tetszik!! Mesés!

    VálaszTörlés
  5. Én is szeretném...
    (A szóellenőrző: ember. Mennyire passzol! Szerelem - ember....)

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörű medál, bárcsak megnyerném!

    VálaszTörlés
  7. Jaj, de szép! Nagyon szereteném....

    VálaszTörlés
  8. Woww!! Gyönyörű, szerencsés leszek vajon??:-)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon különleges, csatasorba állnék én is érte!

    VálaszTörlés
  10. A szerelem bármikor jöhet, hát még egy ilyen gyönyörű medál!!!! Bár sikerülne megnyernem!!!!

    VálaszTörlés
  11. Én is jelentkezem, csodaszép!

    VálaszTörlés
  12. Gyönyörű ez a medál! Szívesen hordanám a nyakamban...

    VálaszTörlés
  13. Ez nekem nagyon-nagyon tetszik!!!
    Gyönyörű!

    VálaszTörlés
  14. Ezt én most nagyon-nagyon szeretném!!

    VálaszTörlés
  15. Nagyon szep! A szerelem elkerul,de a medal azert jol fogna!!

    VálaszTörlés
  16. Szép, és különleges!

    VálaszTörlés
  17. Gyönyörű, ránéztem és melegség töltötte el a szívemet. A medál valami varázserővel is bír, nem?!

    VálaszTörlés
  18. Jaj de gyönyörű!!! Nagyon szeretném!

    VálaszTörlés
  19. Hű..Nővéremnek is tetszik :)

    VálaszTörlés
  20. Szeretnék én is jelentkezni :)

    VálaszTörlés
  21. Nagyon szép, szeretem a szíves medálokat, de ehhe hasonlóm még nincs :) Örömmel hordanám!

    VálaszTörlés
  22. Nagyon egyedi, nagyon szeretném megnyerni!

    VálaszTörlés
  23. Igazán különleges darab, nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés
  24. látom nem csak nekem tetszenek nagyon Artemis munkái.:) remélem kivételesen én leszek a szerencsés!:)

    VálaszTörlés
  25. Meglepő alkotás - de csakis jó értelemben. Lenyúgöz ez az ötletesség!

    VálaszTörlés
  26. gyönyörű, tetszik a stílusod

    VálaszTörlés
  27. Különleges medál, nagyon bejön!

    VálaszTörlés
  28. Jelentkezem:) nagyon szép medál:)

    VálaszTörlés
  29. szívesen hordanám:)

    VálaszTörlés
  30. Én is szívesen viselném, gyönyörű darab!

    VálaszTörlés
  31. tetszik a színe és nagyon érdekes a formája :)

    VálaszTörlés
  32. Annyira szép!!!!! szeretnék jelentkezni a játékra!

    VálaszTörlés
  33. Nagyon különleges darab, csodaszép. Játszanék érte! :)))

    VálaszTörlés
  34. Szia!
    Szeretném vele meglepni a páromat, remélem a szerencse mellém áll!

    VálaszTörlés
  35. Nagyon szép! De jó lenne megnyerni!!!

    VálaszTörlés
  36. Szeretnek ujra jatszani.:)Gyonyoru ez a medal.:)

    VálaszTörlés
  37. Nagyon csini, szívesen nézegetném a nyakamban.. :-)

    VálaszTörlés
  38. gyönyörű! jövök én is játszani!

    VálaszTörlés
  39. Nagyon, nagyon szeretném! Szerelmes vagyok nagyon, és ez a medál gyönyörű, eszembe juttatja a Moulin Rouge fűzős ruháit is! ^^ Széppé tenné a szülinapom... :)

    VálaszTörlés
  40. újra megpróbálom, hátha ezúttal rámmosolyog a szerencse...:)

    VálaszTörlés
  41. szeretném, szeretném, hogy elajándékozzam :-)

    VálaszTörlés
  42. Húúúú!Gyönyörű!Szeretném!

    VálaszTörlés
  43. Ez gyönyörű! Szeretném, ha az enyém lenne! Hátha most... :D

    VálaszTörlés
  44. Nagyon tetszik, az alkotó blogjáról kattintottam ide, és bár nem tudom, hogy működik a nyereményjáték, azért ideírom: nagyon tetszik

    VálaszTörlés
  45. Gyönyörű medál, a szabályokkal én se nagyon vagyok tisztában, de jövök rontani a többiek esélyét :)

    VálaszTörlés
  46. Nagyon szép szülinapi ajándék lenne...nekem:-))

    VálaszTörlés
  47. Nagyon egyedi. Hordanám szívesen!

    VálaszTörlés
  48. Már tetszettek az ékszerek a Meskán is, szeretem azt, ami más, mint a többi...

    VálaszTörlés
  49. Én is jelentkeznék. Nagyon szép!

    VálaszTörlés
  50. Nagyon különleges, ilyet még sose láttam:)

    VálaszTörlés
  51. Gyönyörű, valóban különleges :)
    Én is jelentkeznék, hátha mellém szegődik a szerencse :)

    VálaszTörlés
  52. Hát nem hétköznapi! - csodás!

    VálaszTörlés
  53. Nagyon szeretem az aszimmetriát. Szíven gyógyítója- lelkem vágya ez a medál.

    VálaszTörlés
  54. Nagyon szép medál, örülnék, ha én nyerném meg.

    VálaszTörlés
  55. Nagyon szép. szivesen versenyzek érte:D
    Netti

    VálaszTörlés
  56. Gyönyörű! Gratulálok a készítőjének, én is szeretnék érte játszani.

    VálaszTörlés
  57. Gyönyörű, különleges, a fiam pedig nagyon szerelmes. De jó lenne...

    VálaszTörlés
  58. Nekem is tetszik,örülnék neki :)

    VálaszTörlés
  59. Gyönyörű és különleges, lehet még ringbe szállni érte? :)

    VálaszTörlés