2010. november 11., csütörtök

Virágos táska


E heti felajánlónk Erika, aki így ír magáról és az általa készített táskáról:

Szőllős Lászlóné - Erika vagyok. Az első szakmámat tekintve nőiruha-készítőként végeztem, de a táskavarrással is foglalkozom. A munkáimat a http://erikamunkai.blogspot.com blogon megtalálhatod.
Elsősorban farmeranyagokkal és szövetekkel szeretek dolgozni. Az utóbbi időkben foglalkozom a foltvarrással (patchwork) is.
A felajánlott ajándékom is patchwork technikával készült. Ez egy kisebb méretű táska. Belsejében egy zsebet találsz és tépőzárral záródik. Elsősorban kislányokra gondoltam, de a babakocsival közlekedő kismamáknak is nagy segítséget jelenthet.
A táska mérete: 25 cm magas
27 cm széles
9 cm mély
90 cm pánthossz.
A blogom címe, ahol a munkáimmal találkozhatsz: http://erikamunkai.blogspot.com/
A boltom, ahol vásárolni is tudsz: http://meska.hu/Shop/index/979

97 megjegyzés:

  1. Szép táska!
    Jó lenne megnyerni :)

    VálaszTörlés
  2. Tavaszváró táska! Csudajó lenne....

    VálaszTörlés
  3. játszom, játszom, persze, hogy játszom... elragadó darab!!!

    VálaszTörlés
  4. Én is játszom, kedvemre való darab !

    VálaszTörlés
  5. Én is szeretnék játszani, nagyon tetszik ez a táska!:) Kislányom is van, de én is szívesen használnám...:)

    VálaszTörlés
  6. Jöttem, a táska meg jöhet hozzám, nagyon szép :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép táska! Jó lenne megnyerni :)

    VálaszTörlés
  8. Klassz táska, vidám színekben!

    VálaszTörlés
  9. Imádom a táskákat, nagyon szép darab!

    VálaszTörlés
  10. Már kislány sem vagyok, és pici lányom sincs, de nagyom szeretném, ezt a színes táskát! :) :)

    VálaszTörlés
  11. Szeretnem,ha az enyem lehetne...:)

    VálaszTörlés
  12. En is szeretnem,mert most taska hianyba szenvedek.Nincs amibe pakoljam a cucaimat amikor az egyetemre megyek.

    VálaszTörlés
  13. Nem volt még soha sem hasonló táskám talán most.
    Szeretném!

    VálaszTörlés
  14. Ejj, de jó kis barátnő aji lenne! ;) Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  15. Tetszik nagyon. Játszom én is.

    VálaszTörlés
  16. szép :)
    szeretnék én is játszani :)

    VálaszTörlés
  17. Szuper ez a taska. En is jatszanek erte :)

    VálaszTörlés
  18. Én is rontom a többiek esélyét! Gyönyörű a táska!
    Szilvi

    VálaszTörlés
  19. Hűűű, de gyönyörű, én szeretném! :)

    VálaszTörlés
  20. én is játszanék érte!!! :)

    VálaszTörlés
  21. Tetszik...és táskamániás is vagyok!:-)))

    VálaszTörlés
  22. Én is szeretem a táskákat! Nagyon szeretném ezt is!:-)

    VálaszTörlés
  23. hű, ez gyönyörű! Én sem hagyom ki :-)

    VálaszTörlés
  24. Énisénisénis! nagyon szeretném, szuper kistáska!

    VálaszTörlés
  25. A lányomnak pont jó lenne, szeretném megnyerni:D

    VálaszTörlés
  26. Csodás :)
    Randomra velem is :)

    VálaszTörlés
  27. Én is szeretnék játszani!!!

    VálaszTörlés
  28. Nekem tetszik, játszanék érte.

    VálaszTörlés
  29. Erika munkái csodálatosak!! Jó lenni megnyerni :)

    VálaszTörlés
  30. sziasztok! én is ringbe szállok ezért a csodás dekoratív táskáért!
    minden jót!

    VálaszTörlés
  31. Nagyon tetszik! Szeretném megnyerni!

    VálaszTörlés
  32. Gyönyörű táska, játszom! :)

    VálaszTörlés
  33. Jaj, de jópofa ez a tatyó, jelentkezem én is, hátha rám mosolyog Fortuna istenasszony.

    VálaszTörlés
  34. Nagyon szép, én is játszanék érte.

    VálaszTörlés
  35. Szerencsét próbálok én is! Tetszik!

    VálaszTörlés
  36. Szép kis táska, játszom érte :)

    VálaszTörlés
  37. Gratulálok, én is pályázok rá:)

    VálaszTörlés
  38. Szia!
    Szép táskát készítettél szeretnék én is részt venni a játékban.Van egy nyolc éves lányom Petra november 21.-én lesz a születés napja ha megnyerem ő fogja megkapni.
    Gabi
    Úi:néha azért én is kölcsönkérem

    VálaszTörlés
  39. HHhhhhhhhhhúúúúúúú!!!!
    Már rég jelentkeztem ajándékért de ez a tatyó nagyon nagyon tetszik!!! Szeretném!

    VálaszTörlés
  40. Remélem én nyerem aki a hatvanadik vagyok!

    VálaszTörlés
  41. Nekem is van egy lányom, aki boldog lenne vele!
    Sőt, én is...

    VálaszTörlés
  42. Sziasztok! Nagyon szeretném megnyerni a kis-nagylányomnak a táskát,imádja!!!

    VálaszTörlés
  43. Nem vagyok szerencse kegyeltje ,de ez a táska nagyon nagyon tetszik,hátha most.?

    VálaszTörlés
  44. Jövök én is, hátha most végre sikerül nyerni!!

    VálaszTörlés
  45. Gyönyörű én is jövök érte!!!

    VálaszTörlés
  46. Ez valami fantasztikus! Nagyon szeretném....

    VálaszTörlés
  47. Nekem is nagyon tetszik :-)keresztlányomnak pont jól jönne :-)

    VálaszTörlés
  48. Jujj, ez a táska nagyon nagyon krisztis, mintha nekem készült volna :D Imádnám!

    VálaszTörlés
  49. Igazán szép előkarácsonyi ajándék lenne! :)

    VálaszTörlés
  50. Nagyon szép darab! Játszanék érte! :)))

    VálaszTörlés
  51. Nagyon szép táska! örülnék neki!

    VálaszTörlés
  52. Szeretnék én is jelentkezni, nekem nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
  53. Jaj,de szep.Nekem eppen jol jonne:)

    VálaszTörlés
  54. Jelentkeznék én is...nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  55. Beszállok én is a táskáért.

    VálaszTörlés
  56. Ennek nagyon nagyon örülnék :)

    VálaszTörlés
  57. jelentkezem, nagyon tetszik a táska!

    VálaszTörlés
  58. Erikától nemrég szereztem be egy táskát és csodálatos, úgyhogy ezért is játszom =)

    VálaszTörlés
  59. én is játszom, csodaszép darab, szeretném...:)

    VálaszTörlés
  60. Nagyon szép! Én is szeretném megnyerni!

    VálaszTörlés
  61. Szia!
    Én is szeretnék ezért a szép táskáért játszani!

    Nóóra

    VálaszTörlés
  62. Sajnos már nem vagyok kislány... viszont babakocsival közlekedő anyuka igen. Szeretném, nagyon. Mert annyira gyönyörűséges.

    VálaszTörlés
  63. Szeretnék én is jászani
    ANcsi

    VálaszTörlés
  64. Anyunak biztosan nagyon tetszene, nekem is tetszik :)

    VálaszTörlés
  65. Játszom érte, nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  66. A csudába, mindjárt lemeradok, gyorsan jelentkezem én is. :))

    VálaszTörlés
  67. Én is szeretnék játszani ezért a gyönyörűségért!

    VálaszTörlés
  68. Nagyon szép ez a táska!
    Én is szívesen hordanám!

    VálaszTörlés
  69. Imadom a taskakat es nagyon tetszik, uh jelentkezem :))

    VálaszTörlés