2011. október 14., péntek

Ékszerszett

Kedves Játékosok!

E heti felajánlónk Antal Erika, aki ezt a szép ékszerszettet készítette és ajánlja fel a szerencsés nyertesnek.

Antal Erika vagyok, süthető gyurmából ékszereket, dísztárgyakat készítek. Gyerekkorom óta abban a hitben éltem, hogy csak minimális kézügyességgel áldott meg a sors, mert soha semmi sem úgy került ki a kezeim közül, ahogy elterveztem.

Tavaly decemberben vásároltam egy süthető gyurmából készült kulcstartót ajándékba, és annyira kíváncsivá tett, hogy másnap az írószerboltban három csomag gyurma landolt a kosaramban. Csak ámultam és bámultam, ahogy a furcsa massza a kezeim közé kerülve alakot öltött. Mára odáig jutottam, hogy a boltokban mászkálva is egyfolytában azt lesem, mit tudnék "begyurmázni". :)

További alkotásaimat itt találjátok:

www.facebook.com/LeoHobbi
www.leonine.meska.hu

122 megjegyzés:

  1. szeretnééééééééémnagyon:)

    VálaszTörlés
  2. Ó, én vagyok az első kommentelő? Remélem, most az egyes lesz a nyerő! A szett csodaszép!

    VálaszTörlés
  3. nagyon szeretném *.* kedvenc színem

    VálaszTörlés
  4. szeretném :)
    S.Gabriella

    VálaszTörlés
  5. Én is szeretném :)

    VálaszTörlés
  6. Milyen szépek!! Én is szeretném:)

    VálaszTörlés
  7. ó, igen énis-énis-énis! :))))

    VálaszTörlés
  8. Nagyon örülnék neki!

    VálaszTörlés
  9. Hű, de nagyon szép ez a szett!

    VálaszTörlés
  10. Ebbe a színbe én beleszerettem :) Nagyon szép kollekció, gratulálok!

    VálaszTörlés
  11. Nagyon imádom! A többi Leó-s cuccom is mindig velem van, egyszerűen meseszépek!

    VálaszTörlés
  12. Nagyon szép szett! :) M.Anna

    VálaszTörlés
  13. Áááá nagyon jól néz ki. Csodás!! Örülnék neki, de ki nem :))

    VálaszTörlés
  14. szeretném én is:)

    VálaszTörlés
  15. Gratulálok ezekhez (és a többi) szép alkotáshoz!
    Z.

    VálaszTörlés
  16. Nagyon szép :)
    Perjési Brigi

    VálaszTörlés
  17. szeretnéém.:D
    L.Lilla

    VálaszTörlés
  18. Szeretnééém *-*

    VálaszTörlés
  19. Nagyon szép, én is szeretném :)

    VálaszTörlés
  20. ez nagyon jól néz ki! :D kis helyeske szett! :)

    VálaszTörlés
  21. Jaj, de szép!! Én is nagyon szeretném!

    VálaszTörlés
  22. Nagyon szép, imádom a lilát! Én is játszom!

    VálaszTörlés
  23. azt mondják, jól áll nekem a lila... :) szerintem is...

    VálaszTörlés
  24. Nagyon szép! Gratulálok! :) Lalita

    VálaszTörlés
  25. Tetszik, szívesen hordanám. Örülnék, ha az enyém lenne!

    VálaszTörlés
  26. én is jövök!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  27. Nagyon szép színe van! Gratulálok, szép lett! :)

    VálaszTörlés
  28. Nagyon szép, én is imádnám magamon! like!

    VálaszTörlés
  29. Micsoda szín! Megnyerném:))

    VálaszTörlés
  30. Kedvencem a lila! Jó lenne viselni egyben az egészet! :))

    VálaszTörlés
  31. Juj, de gyönyörűűű, szeretném!

    VálaszTörlés
  32. Nagyon nagyon szèp,örülnék neki nagyon!üdv:Mikò Ildikò

    VálaszTörlés
  33. Gyönyörű! Nagyon örülnék neki. :)

    VálaszTörlés
  34. Úristen!! Ez nagyon szép!! Kell nekem! Játszom!!
    *--*

    VálaszTörlés
  35. en is szeretnem :D nagyon szép!

    VálaszTörlés
  36. Egyik kedvenc színem, szeretném!

    VálaszTörlés
  37. Nagyon szép :) szeretném megnyerni! :)

    VálaszTörlés
  38. Nagyon szép!És a kedvenc színem is!Nagyon szeretném!!!!

    VálaszTörlés
  39. Szertném!Nagyon szép !Kedvenc színem!

    VálaszTörlés
  40. óóóóóh, de jó!! A kedvencem a lila:)

    VálaszTörlés
  41. Büszkén viselném, szeretném!

    VálaszTörlés
  42. Jajj de jól néz ki! Szívesen viselném!

    VálaszTörlés
  43. Nagyon szép és ízléses!
    Méghogy nincs kézügyességed!
    Én biztos nem tudnék ilyet készíteni!
    Ezért is lenne jó megnyerni...
    Szilvi (http://kaszilva.blogspot.com)

    VálaszTörlés
  44. VALAMI FANTASZTIKUSAN NÉZNEK KI.

    VálaszTörlés
  45. En is szeretnek jatszani!
    K.Nora

    VálaszTörlés
  46. Nyerni szeretnék!!!!!!Ezek csodálatosak!

    VálaszTörlés
  47. Én is én is én is....annyira szép!!!! :)

    VálaszTörlés
  48. Nagyon szeretném! Olyan szépek! :) Annácska. :)

    VálaszTörlés
  49. Gyönyörűek! :) M.Mária

    VálaszTörlés
  50. Nagyon tetszenek!! remélem nyerek :)))
    (nemeth.andi.bico@gmail.com)

    VálaszTörlés
  51. Hoppá egy ismerős :) Hátha, hátha!

    VálaszTörlés
  52. Nagyon szépséges és nagyon szeretném!!!! köszönjük a lehetőséget!! :)

    VálaszTörlés
  53. Nekem már volt szerencsém Leonine keze munkájához, úgyhogy nagyon szeretném ezt a szettet megnyerni!

    Leonine! Imádjuk az eperkés és a lepkés gombokat!!!

    VálaszTörlés
  54. szépségesek ezek a rózsák :)

    VálaszTörlés
  55. Nagyon szép, különösen, mert lila! :-)

    VálaszTörlés
  56. Úúú, de gyönyörű! szeretném!

    VálaszTörlés
  57. Csodaszép imádom a lila színt pláne rózsás párosítással,és ma volt szerencsém megkapni első rendelésem,édességes és tenger mintás gemkapcsok <3

    VálaszTörlés
  58. Szép *-* Szeretném! :)
    Simon Gabriella

    VálaszTörlés
  59. Megnyerném! :)
    Faragó Mónika

    VálaszTörlés
  60. Szeretném! :) Nagyon! :) Miszkuly Anna

    VálaszTörlés
  61. Van pont egy ilyen színű felsőm... :)

    VálaszTörlés
  62. Seretném!Kedvenc színem!(szotyi0220@citromail.hu)

    VálaszTörlés
  63. Nekem is nagyon tetszik, szeretném !!! :)

    VálaszTörlés
  64. Baratnom oda lenne erte! :) Bazsi

    VálaszTörlés
  65. Lehet még jelentkezni? Szeretnék én is játszani...

    VálaszTörlés
  66. Szia Leony! Ma délig lehetett jelentkezni, már a sorsolás is megtörtént. De ha gondolod, csatlakozz a Facebook-oldalamhoz, ott is szokott lenni játék. :) (kattints a nevemre!)

    VálaszTörlés