2011. október 6., csütörtök

Királyfi


Kedves Játékosok!

E heti felajánlónk Bán Kitti, aki ezt az A/4-es nyomatot ("Alvó Királyfi") adja ajándékba a szerencsés hozzászólónak. A kép 300 g-os matt műnyomóra nyomott.

1992. 10. 8-án születtem, Kalocsán. Első bemutatkozásom 2008- ban volt, a Junior Art Alapítvány által szervezett kiállításon. Már kisebb koromban is szerettem rajzolni, ezért is jelentkeztem művészeti szakközépiskolába. Jelenleg a bajai Jelky András szakközépiskola grafika szakos tanulója vagyok. Tanáraim: Farkas L. Zsuzsa, Harmath István és Sipos Loránd. Az egyik legkedveltebb munka számomra az illusztrálás. 2010- ben jelent meg az első általam illusztrált mesekönyv (Hüllőlecke).

http://www.bankit-ti.blogspot.com/

51 megjegyzés:

  1. Szívesen látnám nálunk :-)!

    VálaszTörlés
  2. És milyen helyes, hogy nem kinyírja a királyfi a sárkányt, hanem fogja a kezét!!!

    VálaszTörlés
  3. gyerekszobába bevállalnám :)

    VálaszTörlés
  4. Oh, de csodás!!!!! Persze, hogy játszom érte!!!!! köszönöm!!!

    VálaszTörlés
  5. Drága Kitti!!!!Nagyon szép..de jó lenne ha ez az enyém lenne!Puszi:Jucc

    VálaszTörlés
  6. Aaannyira nagyon szép,úgy szeretném :))

    VálaszTörlés
  7. Leesett az állam, mikor olvastam, hogy a készítő középiskolás!! Óriási gratuláció Kittinek! Gyönyörű kép!

    VálaszTörlés
  8. Hű...nagyon tudnék neki örülni!

    VálaszTörlés
  9. Nagyon nagyon tetszik! Jol mutatna a fiaim szobájában! :)

    VálaszTörlés
  10. Tetszik nagyon :)) Gratulálok a munkáidhoz :)

    VálaszTörlés
  11. kis királyfim ágya fölött jól mutatna :D

    VálaszTörlés
  12. De jó lenne az én fiaimnak is! :)

    VálaszTörlés
  13. Marci királyfi is örülne neki :)

    VálaszTörlés
  14. ajándékba adnám barátnőm kisfiának... :)

    VálaszTörlés
  15. Kisfiam ágya felett jól mutatna :-)

    VálaszTörlés
  16. Én is nagyon szeretném, szintén fiúszobába :)

    VálaszTörlés
  17. bájos, szeretném:)

    VálaszTörlés
  18. Nagyon szép!!! Jól mutatna nálunk is.

    VálaszTörlés
  19. Eszméletlen jók a képeid! Én is meglepődtem, hogy milyen fiatal a művész. Nagyon örülnék, ha én nyerhetném meg és a kisfiamnak, az én királyfimnak is nagyon tetszene. :) Anita

    VálaszTörlés
  20. Nagyon szépek a rajzaid, szeretném megnyerni. :)

    VálaszTörlés
  21. nagyon nagyon szép

    óhhhh bárcsak én nyerném:))

    VálaszTörlés
  22. Aaaa...csodajó^^ Nagyon tetszik, bárcsak az enyém lehetne^^

    VálaszTörlés
  23. Üres még a gyerekszoba fala,
    Jó lenne rá ez a darab.
    Mindent elmondtam. Noémi

    VálaszTörlés
  24. Nagyon-nagyon tetszik!


    potestasest@yahoo.com

    VálaszTörlés
  25. Hát ez nagyon-nagyon szép! Milyen jól mutatna az én kis királyfim ágy fölött!
    Zita

    VálaszTörlés
  26. Ma van a szülinapom és talán megnyerem ajándékba!
    :)
    SZs

    VálaszTörlés
  27. Kedves Kitti! Nagyon tetszik a képed, szívesen kitenném az 5 éves öcsém szobájába!:) Dóri

    VálaszTörlés
  28. Nagyon tetszik, játszom érte.
    Kösz!
    SZoli

    VálaszTörlés