2011. október 20., csütörtök

Karácsonyi készülődés


Kedves Játékosok!

Bizony, lassan itt a Karácsony. A szerencsés hozzászólók között ezt a két karácsonyfadíszt fogom jövő héten kisorsolni, felajánlójuk Halák Adrienn.

Halák Adrienn vagyok, Adris, Egerben végeztem az Eszterházy Károly Főiskolán, rajz-vizuális kommunikáció szakon, így egyenes út vezetett a kézművesség, az alkotás felé. Egy éve foglalkozom komolyabban ékszerkészítéssel, emellett rajzot és festészetet tanítok otthon teljesen kezdőknek, illetve felvételire készülőknek.
Virtuális boltocskám polcain főként különféle textilekből készült, pillekönnyű fülbevalókat találhattok, melyet egy speciális technikával készítek. A textilek sokfélesége, kombinálhatósága és az újrahasznosítás lehetősége az, ami ehhez a technikához leginkább vonz.
Ezen kívül filc, textil és hímzés kombinációjából alkotok nyakláncokat, kitűzőket és gyűrűket, alkalmanként lakásdekorációs és használati tárgyakat, úgy, mint illatpárnákat, karácsonyfadíszeket, függődíszeket.

További alkotásaimat ezeken az oldalakon találjátok:

Blogom: http://adrisboltja.blogspot.com/

Meskám: http://adris.meska.hu/

Fészbukom: http://www.facebook.com/pages/adris-boltja/119501824794542/

A lassan-lassan közelgő ünnepekre való tekintettel egy két darabos, hímzett karácsonyfadísz csomagot ajánlok fel a szerencsés nyertesnek.

Mindenkinek sok sikert kívánok!

73 megjegyzés:

  1. Nagyon szeretném, a kicsi lánykámnak nagyon tetszene! :)

    VálaszTörlés
  2. Illene a karáncsonyfámra! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép, imádom a lilát :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik, aranyosak!!! :)

    VálaszTörlés
  5. Imádom a termékeidet, ezt is nagyon szeretném!:)

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörűek! Szeretném őket nagyon!!!!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szépek!
    Anett

    VálaszTörlés
  8. nagyon szép , jó volna megnyerni

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szeretem Adrienn munkáit, de jó lenne megnyerni:)

    VálaszTörlés
  10. En is szeretnek jatszani, nagyon tetszenek :-)

    VálaszTörlés
  11. Nagyon szépek :) Nagyon ügyes vagy! :)

    VálaszTörlés
  12. Nagyon szeretem Adris munkáit, így én is beszállnék érte. :-)

    VálaszTörlés
  13. Nagyon szépek!! Én is szeretnék játszani értük. :)

    VálaszTörlés
  14. Én is beneveznék megint, ha nem baj, hogy az előbb nyertem :)

    VálaszTörlés
  15. Szerintem ezek a szépségek önmagukban gyönyörűek, nem a karácsonyfán :)

    VálaszTörlés
  16. Aprólékos, szép munka :)

    VálaszTörlés
  17. Nekem is tetszenek!!Játszok én is! :))

    VálaszTörlés
  18. De hát ez valami nagyon cukii :)

    Jó játékot Mindenkinek!
    Z.

    VálaszTörlés
  19. Szia!
    Én is benevezek.:)
    Köszi a lehetőséget!
    Üdv:
    Brigitta

    VálaszTörlés
  20. Nagyon szépek!! *-*

    VálaszTörlés
  21. Nagyon cukik, én is szívesen ringbe szállok!
    Anita

    VálaszTörlés
  22. Nagyon szépek! Örömmel nézném őket a karácsonyfán.:)

    VálaszTörlés
  23. Szépek - el is képzeltem őket a karácsonyfán :D

    VálaszTörlés
  24. Igazán pompás lenne tőlük a karácsonyfám!:)

    VálaszTörlés
  25. De szép lenne a karácsonyfánkon!

    VálaszTörlés
  26. Ezek gyönyörűűűek!Én is szeretném!

    VálaszTörlés
  27. Szeretném ha Karacsonyra hozzám találnának ^_^

    VálaszTörlés
  28. ismét itt vagyok! játszom e gyönyörű lógó díszekért!

    VálaszTörlés
  29. Nagyon helyesek, én is ringbe szállok értük!

    VálaszTörlés
  30. Szeretem a filc dolgokat, szeretném megnyerni ezt a gyönyörű ajándékot!

    VálaszTörlés
  31. Nagyon helyesek! Próbálkozom...

    VálaszTörlés
  32. Szeretem ezeket a színeket és a stílust is. Jöhet!

    VálaszTörlés
  33. NAgyon kedvesek, örülnék ha jönnének :)

    VálaszTörlés
  34. Nagyon szépek, játszok értük :)

    VálaszTörlés
  35. Csodaszép,hihetetlen!♥Ha nem nyerek, rendelek tőle...

    VálaszTörlés
  36. Szeretnéééém!

    Gősi Gabriella
    gabus1217_8@hotmail.com

    VálaszTörlés
  37. Mennyi báj és nőiesség van bennük! :)

    VálaszTörlés